Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 3 ημερολογιακών ημερών.


Θα γίνεται αποδεκτή μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική 

τους συσκευασία με πλήρες περιεχόμενο.


Παρακαλώ, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη κατά την αποστολή του προιόντος 

(το προιόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη).


Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ' ευθύνη του Πελάτη.


Κάθε προιόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα 

λάβει αποζημίωση. 


Κατά την αποζημίωση, ο πελάτης αποζημιώνεται ανάλογα με τον τρόπο που 

πραγματοποιήθηκε η πληρωμή, για παράδειγμα, σε περίπτωση εμβάσματος με αντίστοιχο τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό που θα υποδειχθεί από τον πελάτη ή με άλλο τρόπο κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.


Η επιχείρηση μας δέχεται επιστροφές προιόντων και σας προσφέρει τις κάτωθι επιλογές ανάλογα την περίπτωση:

1. Εάν έχετε αλλάξει γνώμη για το προιόν –

Καλέστε μας στο τηλ. 2310-831794 για να κανονίσετε την επιστροφή του προϊόντος.


Είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση της παραγγελίας σας μέχρι να λάβουμε την επιστροφή του προϊόντος. Σας συνιστούμε να αποκτήσετε μια απόδειξη παραλαβής αποστολής όταν αποστέλλετε το προϊόν σας πίσω σε μας. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι όλα τα αντικείμενα που επιστρέφονται είναι πλήρης, με την αρχική συσκευασία και αποστέλλονται με ασφάλεια.


Παρακαλώ σημειώστε:  Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση, στην αρχική του συσκευασία, πλήρες περιεχομένου χωρίς να έχει υποστεί οποιαδήποτε φθορά-ζημιά, σε διαφορετική περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή ή την αντικατάσταση της παραγγελίας.

Δεν θα επιστρέψουμε τα ταχυδρομικά τέλη ή επιβαρύνσεις συσκευασίας. Το κόστος της επιστροφής μίας παραγγελίας είναι δική σας ευθύνη και το εν λόγω κόστος δεν επιστρέφεται.

2. Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή κατεστραμμένο –

Σας εγγυούμαστε κάνουμε ότι είναι δυνατό προκειμένου  το προϊόν να φτάσει σε εσάς σωστά και σε άριστη κατάσταση. Εάν για οποιοδήποτε λόγο αυτό δεν συμβεί, μπορείτε να καλέσετε στο 2310-831794  ή να μας στείλετε ένα email στη διεύθυνση info@arome.gr προκειμένου να σας καλέσουμε για να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.

Επίσης, αναφέρετε με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

3. Εάν σας έχει σταλεί λάθος προϊόν –

Στην περίπτωση που λάβετε διαφορετικό προϊόν από ότι είχατε παραγγείλει, καλέστε μας στο 2310-831794  ή  στείλετε ένα email στη διεύθυνση info@arome.gr για να κανονίσουμε την επιστροφή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Συμπεριλάβετε τις ακόλουθες πληροφορίες, εάν έχετε email: όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός παραγγελίας, ο κωδικός προϊόντος και ο λόγος για την επιστροφή.

Αναφέρετε με σαφήνεια εάν επιθυμείτε επιστροφή, ανταλλαγή ή αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Είμαστε σε θέση να διεκπεραιώσουμε την επιστροφή, την ανταλλαγή ή την αντικατάσταση έως ότου λάβουμε πίσω το προϊόν σας. Εάν σας έχει σταλεί λανθασμένη παραγγελία, το κόστος επιστροφής βαρύνει την επιχείρηση μας .

Βεβαιωθείτε ότι όλα τα προς επιστροφή προϊόντα είναι ανέπαφα, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους και ότι αποστέλλονται με ασφάλεια.


Αποζημίωση Επιστροφών


Όταν το προϊόν επιστρέφεται το κόστος της παραγγελίας θα καταβληθεί στον πελάτη με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε ή εξοφλήθηκε η παραγγελία ή  άλλο τρόπο κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη. Η αξία της επιστροφής θα είναι η ίδια με το κόστος της παραγγελίας που καταβάλετε.